fbpx

Cenník

Naše ceny sú prispôsobené pre malých podnikateľov!

 

„Inšpirácia existuje, ale najprv vás musí prichytiť pri tom, ako pracujete.“

Picasso 

Koľko stoja naše služby?

Naše služby nehodnotíme na základe času. Zo skúseností vieme, že tento model ľahko skĺzne do situácie, keď agentúra nastaví napríklad reklamnú kampaň, spustí ju a vyúčtuje si určitú sumu. Výsledok a pridaná hodnota ostane v takomto prípade druhoradá. Náš jediný parameter je to, ako veľmi vám pomôžeme pri získaní nových zákazníkov a aký je výsledok celej spolupráce. Myslíme si, že takýto prístup by mal byť štandardný. Obzvlášť v segmente mikrofiriem a jednotlivcov je orientácia na výsledok a pomoc kľúčovým faktorom úspešnej spolupráce.

 

Vieme, s akými rozpočtami musia zápasiť malí podnikatelia a mikrofirmy. Každý zákazník je pre nás jedinečný rozsahom prác a aj jeho individuálnymi potrebami. Nás platíte až za skutočnú pomoc a výsledky!

Aké sú kroky spolupráce?

1. krok: Audit zdarma

Je zarážajúce, koľko peňazí necháva väčšina majiteľov firiem ležať na stole. Ponúkame vám 15 minútový audit vašej aktuálnej marketingovej stratégie od nezávislého človeka, ktorý sa na vás pozrie očami zákazníka zvonku.

2. krok: Príprava návrhu stratégie a cenovej ponuky

Navrhneme vám marketingovú stratégiu ušitú na mieru, dohodneme rozsah prác a cenu spolupráce. Sme maximálne flexibilní a prispôsobíme sa vašim potrebám. 

3. krok: Dohoda a začiatok spolupráce

Žiadny čarovný prútik v online svete neexistuje. Všetko tvorí tvrdá robota, ktorá prinesie výsledky až po čase. My sme však vytrvalí! 

V dnešných ťažkých časoch prinášame aj jednoduché balíky na nakopnutie vášho biznisu

*cena uvádza minimálnu cenu spolupráce vrátane DPH. Jednotlivé ceny sa prispôsobia podľa dohody a rozsahu dohodnutej spolupráce.

Nájdete sa v niektorom príbehu?

onlinemodabb.sk

onlinemodabb.sk

E-shop s oblečením

E-shop predáva trendy oblečenie pre mladých. Ide o rodinnú firmu, ktorá predtým nemala žiadnu skúsenosť s online podnikaním a marketingom.

Ako sme pomohli?

Zamerali sme sa na pomoc pri tvorbe identity, brandu a webu. Nastavili sme základné procesy a zaškolili v používaní e-shopových nástrojov.

Nastavili sme komunikačné kanály na Facebooku a Instagrame. Tvoríme obsah sociálnych sietí. Usporiadali sme veľkú súťaž, ktorá mala dosah 100 000 ľudí, 1000 zdielaní a 1200 komentárov. Nastavili sme online vyhľadávacie kampane a remarketingové kampane na Google a Facebooku. Objednávky stúpli o 25%. Prebrali sme aj komunikáciu so zákazníkmi na sociálnych sieťach. Majiteľom tak zostal čas na svoj core biznis. 

Reštaurácia Local Burger Company

Reštaurácia Local Burger Company

Reštaurácia

Sme lokálna reštaurácia predávajúca burgre. Mali sme vybudovanú peknú web stránku, aktívne sme spravovali sociálne siete a celkom nám to aj išlo. Tvrdá konkurencia však dávala zabrať. Chýbala nám ucelená marketingová stratégia pre online priestor.

Ako sme pomohli?

Spravili sme novú stratégiu, ktorá bola zameraná na získanie zákazníkov v oblasti cateringu a biznisu. Vytvorili sme nový web na biznis catering, prezentačné video a reklamnú kampaň na Facebook, YouTube, LinkedIn, kde sme promovali nový produkt  Biznis catering pre firmy v regióne. Následne sme nasadili email marketingovú kampaň na firemných zákazníkov. Po dvoch mesiacoch tvorili objednávky z cateringu stabilne 20% obratu reštaurácie.

Alexander (31) – Realitný maklér

Alexander (31) – Realitný maklér

Realitný maklér

Bol som nováčikom v realitnom biznise. Snažil som sa vybudovať si meno a dôveryhodnosť. Pracoval som aj pod realitnou agentúrou. Napokon som sa rozhodol, že pôjdem cestou budovania svojej značky.

Ako sme pomohli Alexandrovi?

Našim cieľom bolo to, aby mal Alexander neustály prísun nových zákazníkov a kontaktov. Vytvorili sme preto systém, ktorý prinášal stabilne 5 reálnych kontaktov týždenne. Išlo o ľudí, ktorí mali vážny záujem predať alebo kúpiť. Sústredili sme sa na Facebook a cez cielenú kampaň, orientovanú na špecifickú skupinu ľudí, sme ich priviedli na Alexandrov nový web, ktorý ponúkal cenné rady v oblasti nehnuteľností, podané zrozumiteľnou formou.

Jana (29) – Kvetinárstvo Radosť

Jana (29) – Kvetinárstvo Radosť

Majiteľka kvetinárstva

Vždy som túžila mať vlastné podnikanie – pracovať na svojom. Kvety sú mojou vášňou odjakživa, preto podnikám vo svojom malom kvetinárstve už tri roky.

Uvedomujem si, ako je dôležité byť online, keďže zákazníkov nikdy nie je dosť. Podnikanie je však o mnohých drobnostiach a povinnostiach. Človek nakoniec ľahko skĺzne a zabudne na podstatu svojho podnikania.

Ako sme pomohli Jane?

Jana je veľmi zručná v sociálnych sieťach a vytvára na nich kvalitný obsah. Na Instagrame a Facebooku mala svoju komunitu cca 230 followerov. Nemala žiadnu marketingovú stratégiu a okrem sociálnych sietí nerobí iný marketing. Nevyužívala žiadnu online reklamu.

Keďže hlavným cieľom Jany bolo získanie nových zákazníkov, vytvorili sme stratégiu na ich získanie. Postavili sme jednoduchý a moderný WEB, na ktorom sme spustili lokálnu kampaň „Na kom ti skutočne záleží?“ Zákazníci na webe vyplnili formulár s menom a dátumom narodenia dôležitej osoby. Výmenou za ich mail dostali 20% zľavu na kyticu v dané výročie. Kampaň bola podporená platenou reklamou na FB a IG. Vytvorili sme promo video na Youtube a iné sociálne siete. Takto sme do databázy získali 740 kontaktov – potenciálnych zákazníkov, ktorí každý rok prídu využiť minimálne svoju zľavu. Kampaň videlo za dva týždne 40 000 unikátnych užívateľov v meste, takže povedomie o Janinom kvetinárstve sa zásadne zvýšilo.

Aj takto vieme pomôcť malým podnikateľom.

Pozrite sa na našu nedávnu prácu